joi, 5 august 2010

*maersk

aud şobolani foindu-se-n cală

măsor timpul cu picături chinezeşti

între două ronduri îmi dezmorţesc braţele

miros a urină, probabil şi a mort

am 18 ani două luni 50 de dolari & un vis

în ţara lu’coca cola şi-n ţara lui hollywood


acum îs simplu dar într-o zi o să fiu complex o

să fiu mai tare ca boşii am boaşe incasabile

13 zile până-n canada apoi trec frontiera

o să vând gogoşi o să spăl wc-uri o sa ... bine

o americancă bogată o să par cinstit o să mă bat prin baruri

pentru curve o să-mi fac asigurare & carte verde & o să trimit în ţară


-s nabab dă america mama să facă sarmale în ranch-ul meu

un fel de neverland o să dau mâna cu preşedintele şi o să-mi iau


loc de veci lângă michael o să am fa

brică restaurant sunt în stare să-mi beau urina am timp

de şampanie n-am febră nici taiwanezii nu m-au găsit

sângele meu n-a îngroşat oceanul

mănânc vanilla ice pe o plajă din miami cu mâinile pe

fundul unei blonde eu nu mă numesc fluture

nu mă numesc roşu nu mă numesc orhan pamuk

eu mă numesc ucigaşul am fondat o universitate un azil un spital am dat


numele unei străzi conduc un holding vin acasă-n fiecare vară şi fix

primul lucru care-l fac e să m-opresc la biserică-n poartă

scriu 4 nume care n-au fost în afganistan n-au luat medalii nu-s olimpici

patru morţi în atlantic

radu costea radu danciu petre sângeorzan florin mihoc


primul dintre aceştia sunt eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu