miercuri, 11 august 2010

Pe umbra mea o cheamă Joline

artistul mort e de două ori mai valoros,
când picta în atelier
era, în schimb, un mare pericol
cuţitul care l-a dezosat de viaţă ţi s-a înfipt în creier
moartea e telefonul umbrei lui, în criză de fise:
mă recunoşti? cea mai fidelă amantă a unui bărbat

femeia are în umbra ei o posibilă rivală
aşa că
v-o prezint pe Joline
fiica unui cadif cu plăceri maso
eu în bocanci, ea cu toc cui

dansatoarea flamenco prinsă de mine cu lasso-ul
voulez-vous dancer avec moi?
bikini & castagnete & finetti

când o strâng pantofii de domnişoară glamour
devine gheişă într-un pat cu teatru chinezesc de umbre
I don't need sex, I want love
murmur
give her your soul, I love sex se aude dintr-o altă boxă
noi două jucăm poker
miza-bărbaţii
evantai de iubiri
aerul

nu te teme de mine, mă îmbrăţişează eliberată
mi-e frică de... virginia woolf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu