joi, 17 iunie 2010

*venus flytrap

dacă buzele tale s-ar desprinde de ale mele ai înghiţi apă
sărută-mă desculţ, furând minciunilor tocul sau bareta, să n-ajungă departe
umăr sărut fluture tatuaj lalea sân sărut nou încheieturi hartă morse
ascultă scoicile cum povestesc
pierzi când câştigi
vinovăţia
asul din mânecă e-un bilet de tramvai
în mine gonguri tibetane
dincoace de cortină o femeie cărţi scaune goale
plasa ciorapului nadă la peşti fard violent
un contur de buze răsfrânt peste convenienţe
din decolteu ies aburi din gânduri ies aburi din mine un flash sophia loren
n-am nicio şansă să ajung spre tine
să picure
nectar
înlăuntrurile mele n-au iarbă dar miros a prăpastie
dacă ne-ar filma cineva când facem dragoste
n-ar vedea două fiinţe, ci două
forme
sfidând gravitaţia
un singur ţesut divizându-se mitotic şi
mă trezesc nerecunoscându-mi obrajii sunt
un piton uriaş
care şi-a devorat prada
te simt înlăuntru ca un fetus bengal cu mâinile la piept încruciate
aud cum visezi
am făcut mai mult decât dragoste
port urma dinţilor pe coapse ca o amuletă
părul meu captiv în palma ta
noi doi suntem o piruetă bielsmann
noi doi ne-am născut
în zodia Venus Flytrap

10 comentarii:

  1. Am ajuns aici via Kaos. Ce sa zic?
    Eu cand citesc poezie imi place din prima sau nu. Asa cum cred ca se si scrie. Din prima sau nu.
    Mi se pare cautata, inautentica ,indelung fardata cu straturi greoaie de comparatii si metafore voit socante, epigonica, in descendenta Marianei Marin. Asta e poezia? Intreb.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai venit cu un sac de preconcepte. nu stiu cine e mariana marin dar o sa citesc. epigonica? cu ce argumente? doar pentru ca vrei sa izbesti, e irelevant. revino cu analiza pe text, altfel o sa cred ca esti aghiotantul cuiva ori vreo geloasa. si nu e bine. da, e poezie. nimic mai frumos decat doi oameni imbratisati intr-o pirueta bielsmann

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa o citesti. E o poeta foarte buna, prapadita timpuriu.
    Nu fac analiza pe text. Imi place sau nu. Ca la muzica. Nu stau sa deconstruiesc textul, sa il descarnez.
    Sunt mai asa, mai adepta "uzului liber" al textului. Vibreaza in mine sau nu. Poezia asta n-a vibrat. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai atunci nu-mi ramane decat sa cred ca, prin cat de intepat e commul, lucrurile stau taman invers si esti ofuscata. iti va trece. cu timpul. citind poezie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna la citit nu spun nu (chiar si la ce nu imi place). E si asta un exercitiu, nu? Sunt dispusa sa invat. Din greselile altora :).
    De ofuscata n-am de ce sa fiu! Viata e frumoasa, carti de citit sunt, Kaos doar ce si-a intrat in mana :).

    Imi pare rau daca te-ai simtit lezata... Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma simt lezata, admit ca acest poem sa nu iti placa. si, in genere, toata creatia mea. pot sa si invat daca ai cu adevarat ceva sa-mi spui. spor la citit.

    RăspundețiȘtergere
  7. vinzi poezia de parca e vodca. haaaaai, cititi. nesuferito.

    RăspundețiȘtergere
  8. cine avea 5 bloguri ieri si acum doar unu? eeeh?
    queen bee. ne lasi? ai vazut lumea buna si tot ne injuri?

    RăspundețiȘtergere
  9. vai ce nesuferita sunt....e pierdere de timp uneori sa raspunzi la comentarii doar pentru a face socializare...dâng dâng

    RăspundețiȘtergere